Useimmiten tämä johtuu siitä, että automaattinen tilausvahvistus päätyy sähköpostin roskaposteihin, joten kannattaa katsoa alkuun sieltä. Mikäli et ole varma onko tilauksesi onnistunut kirjaudu sisään omille sivuillesi ja sieltä löytyy tilaushistoriasi. Mikäli tämäkään ei ratkaise ongelmaa ota meihin yhteyttä yhteydenottolomakkeen kautta.
Mikäli et muista salasanaasi täytyy se nollata. Kirjautumissivun “Unohditko salasanan?” -kohdasta saat linkin sähköpostiiisi, joka on voimassa 15 minuuttia. Linkistä pääset vaihtamaan salasanasi.
Kohta 1. Ota meihin yhteyttä ja me lähetämme sinulle linkin palautusetikettiin, jonka avulla voit palauttaa tuotteen maksutta takaisin meille.
Kohta 2. Tulosta palautusetiketti ja teippaa se lähetyksen päälle. Tulosta mukaan myös sivuiltamme löytyvä palautuslomake ja täytä se sujuvampaa palautusta varten.
Kohta 3. Vie lähetys Postin toimipisteeseen. Normaalisti kestää noin 7 päivää, että palautus saapuu meille. Käsittelemme niitä arkisin päivittäin.
Huom! Vaihto- sekä palautusoikeus ei koske alusvaatteita, alennustuotteita eikä kustomoituja tuotteita. (Esim. pelipaita painatuksella tai hihamerkillä)
Saat ilmoituksen Postilta kun lähetys on noudettavissa. On äärimmäisen tärkeää, että antamasi puhelinnumero sekä sähköpostiosoite on oikein. Lähetystä voi seurata myös OmaPosti -sovelluksen kautta.
Ei, meillä on ainoastaan verkkokauppa. Varastomme sijaitsee Tukholmassa.
Mikäli ette voi valita tiettyä kokoa on se valitettavasti loppunut.
Mikäli maksat tilauksen heti on toimitusosoitteen vaihtaminen mahdollista. Mikäli taas valitset laskun on maksajan sekä vastaanottajan oltava sama väärinkäytösten estämiseksi.