Kun haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteen ota yhteyttä meihin verkkokaupan palautelomakkeen kautta tai sähköpostilla support(at)supportersplace.com ja saat meiltä sähköpostilla palautusetiketin. Palautusetiketillä voit palauttaa tilauksesi/tuotteen maksutta takaisin meille.
Palautettavan tuotteen tulee olla alkuperäiskunnossa ja alkuperäispakkauksessa. Tuotetta voi sovittaa, mutta valmistajan etiketit sekä laput on syytä antaa olla paikallaan sovitusvaiheessa. Alkuperäiskunto tarkoittaa myös, että tuotteessa ei ole tahroja, tuoksuja, reikiä tai muuta vastaavaa. Mikäli palautettava tuote ei ole alkuperäiskunnossa ja arvo on vähentynyt, vähennämme vastaavan osan takaisinmaksusta. Arvon vähennys voi olla myös koko tuotteen arvo.
Pakkaa palautettava tuote sekä jos mahdollista kopio lähetyslistasta laatikkoon/pussiin ja sulje se huolellisesti teipillä. Jos kyseessä on vaihto, laita mukaan verkkokaupastamme löytyvä palautuslomake sujuvampaa käsittelyä varten. Tulosta ja teippaa saamasi palautusetiketti lähetyksen päälle ja vie lähetys Postin noutopisteeseen. Normaalisti palautuksen saapuminen takaisin meille kestää noin viikon.
Kun olemme vastaanottaneet palautuksenne maksetaan tuotteiden arvo takaisin teille samaa reittiä kun olette alunperin maksaneet tilauksenne. Mikäli olette tilanneet laskulle se muokataan vastaamaan todellista tilausta.
Emme hyvitä takaisin alkuperäisiä toimituskuluja.
Huom! Vaihto/palautusoikeutta ei ole, mikäli kyseessä on tuote, joka on valmistettu tai muunneltu asiakkaan vaatimusten mukaisesti (kustomoitu tuote). Tämä koskee tuotteita, joihin asiakas on valinnut esimerkiksi nimi- ja numeropainatuksen tai hihamerkin.